Thursday, July 22, 2010

Dugaan.....dugaan


Hmmm...hari ini dah 22 July 2010.Lagi berapa hari je lg,aku kena pindah dari rumah yg aku menetap sekarang.Sedih..sedih nk tinggalkan rumah nie.Aku dah sayang rumah nie dan penghuninya sekali.Sedih nk kena b'pisah dgn my lovely rumate.Lepas nie,sapa nk layan karenah "gila2" aku lagi????Lagipun,aku memang dah selesa tinggal mcm nie.Aku x sangka kena pindah.Tiba2 ja dapat berita kena pindah sebb semua orang dalam rumah nie nk pindah atas sebab2 t'tentu.B'pindah mksudnya aku kena sesuaikan diri semula dgn orang baru,rumah baru.Entah macam mana la nanti.Harap2 semua akn ok dan d'permudahkan ALLAH S.W.T.Aminn....


Midsem pon dah dekat.Lagi seminggu je lagi.Lbh kurang time aku kena pindah nanti..Haish,dugaan betul!!!!Time2 nk exam nie la,macam2 hal2 t'jadi.X prepare lg utk exam.Tambah2 Biostatistic!!!!Huhuhu..hnya family dan kwn2 rapat masa kt matrik ja yg tahu betapa m'deritanya aku belajar math..Ingatkn dah x pyh belajar lg apa2 yg b'kaitan dgn Math.Tiba2 ja Sem 3 nie,kna ambl semula.Apapn,aku kena relax!!!Belajar2.Insya'allah,semua akn jd mudah nanti.


Satu lg hal,mcm mna nk pindah?saya dah xda abang kt snie.Sapa mau tolong..Huhuhu..Last year,senang la.Semuanya abg mie buat,Tp,sekarang.......huhuhu..pening2!!!!Macam mana mau pindahkan barang2(meja study,alamari...) yg byk2 tue..Ya ALLAH,bantulah hambaMu ini.Kembalikan abgku buat seketika ;)


P/s : Hari ini presentation + poster competition.Nervous sket.Tp,sempat lagi aku m'bebel kt blog nie.Wish you all,all da best!!!May ALLAH bless us.To my group members,ain,zati and aty,go2 fighting!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment