Thursday, November 11, 2010

Tahniah aloNg!!!!!!!! ;)



Semalam...Result UPSR kuar..Tahniah bt anak sedara ku yg sulung,Along...w'pn x dpt straight A,tp alhamdulillah...5A2B...ok larh 2!!!!!!W'pn alg sedih sbb x dpt 7A,tp jgn risau,ini rezeki yg ALLAH bg utk along tahun nie..mna nk tau,PMR nanti along akn dpt straight A..Usaha je kna lbh...Fighting!!!!!

5A2B,B 2 bahasa Cina pemahaman n penulisan..mmg t'baikk arr!!!!Susah k???belajar lah dlu,baru taw!!!!aku dlu pn dpt B jg dua2 sbjct 2..hahaha...nk nshat org konon...cma amgg aku sorang ja yg dpt A bahasa Cina dlm family aku setakat nie..So,angah!!!!apa lg..kalahkan pklang!!!!!...hehehe.....XD

Along,jgn kecewa ok!!!!Rsanya dah cukup kot air mata along yg m'alir smlm..So,jgn pandang belakang dah..Truskan usaha along..Insya'allah,ALLAH s'tiasa b'sama2 kita....Usaha itu kunci kejayaan!!!

Tiba2...aku t'ingat blik msa amek UPSR dlu,kmi smua kna ugut,klo Math x dpt A,anggap j kmi smua x pernah knal ckgu yg mngajar kmi 2,"Mei Ye Lao Shi"..adoiii,nk lalu dpn umah dia pn x boleh tgk umah dia lg..Klo bt lthn Math,salah satu soalan,"ten tiao" la hadiahnya!!!n Alhamdulillah..aku dpt Math A...So,ckgu 2 knal aku lg la..Smpai sekarang..Thanks ckgu!!!!(kalo larh dia taw aku skang plng x suka sbjct yg ada no mcm Math,matilah akuuuuu)huhuhu....

Semalam jg,rmai bekas ank murid2 aku msj,"ckgu,sy dpt 5A, ad yg"ckgu,sy dpt 3A2B"...apapn,tahniah n terima ksh byk2 sbb msh lg ingat ckgu Tnie (ayat t'haru beb)!!!!

P/s : To along n smua bekas ank2 muridku yg bakal m'msuki k alam sek men,slmt b'juang ya!!!!Lg byk cabaran mnanti anda d'sana...hahaha...Doakn ckgu dpt result yg bagus next saturday.....;))



No comments:

Post a Comment