Thursday, April 21, 2011

"Rindunya KMPP"

Wah....19.4.2011(Happy Birthday Amgg jg!!!!!!).Genap 2 tahun daku mninggalkan KOlej Matrikulasi Pulau Pinang, tmpat d'mana aku blajar utk b'dikari,b'diri d'kaki sndri d'sbbkan b'jauhan dari keluargat'chenta....DAN... dan d'sinilah b'mulanya pertemuan indah,aku dan kwn2 yg ku rndui sekalian..Wah!!!seyesly,rndu KMPP OOoooo!!!!

Logo Kolej Matrikulasi Pulau Pinang



My practicum...H7P5....miss u all



Bas kami ;))



Lecturer Kimiaku yg sempoi!!!En.Muzaidi...suka "buli" aku jgk nieyh...D'soroknya pensil case aku..Haishhh.....ur ferrari car with me till now!Hoyaehhh...HAK MILIK KEKAL dah...haha ;)



Time dinner Dinamika kemahiran;p



Nie rumate aku yg sama umur,ninie.Ada 2 org agi xda....ila n k.ct..rindu2!!!!


Hmmm.....Teringat kembali,perginya ke kolej itu seperti anak kecil yg tdk tahu apa2 w'pn nie second time aku jauh dari family.Yeah,SECOND TIME.First time,GAGAL!!!!dan amat m'malukan..Aku d'gelar "anak manja" d'sekolah slps 2...(s'org pelajar yg kuar dr SAINA sbb x boleh belajar akibat t'lampau rndukan family =.=")...Bila t'ingat balik,MEMALUKAN OKE!!!!!!!!!!!!!For the second time, AKU BERJAYA!!!!!Bertahan hingga satu tahun.Baru ku tahu,nikmatnya blajar dgn kwn2,nikmatnya stay kt hostel.....smua ini kn ku smpan sbg kenangan yg t'indah yg x akn pernah ku padam dari memoriku......Sungguh ku rndu saat2 manis itu.......


With our mumy, Pn Adilah....Lecturer kmia tutorial yg mcm mak aku dah kt snie..


D'mana2 shj aku akn d'buli...knp ya?nie ketua praktikum yg x hbs2 nk dajalkan aku!!!!



Nie pn mamat yg suka kenakan aku jgk!!!haishh...yg sebelah 2,iqa...dri UM b'pindah k MSU..Mau ikowt jejek lgkah aku la 2 kn..tp,kamu junior aku..haha!



Empat kwn baik....sekarang,msng2 bzy...(aina,tnie,nadiah n ct)


Time Lab Kimia,aku suka main2..seyes x suka lab!!!! ;)



Majlis B'buka puasa b'ramai2 d'Cafe B...




Yeah!!!!First operation..BERJAYA!!!;p



Lecturer Bioku yg dah pergi mninggalkan kami bt slama2nya...AL-Fatihah ;'(


Bila d'kenang kembali,ingin kembali ke saat itu..Saat pergi ke kuliah awal2 pg.B'jalan2 d'tasik,outing ke Bukit Mertajam or Sunway beramai2...Apapn, inilah permulaan khidupanku k'alam yg lbh "dewasa".Sblm nie,asyk dgn mak jer.Sarapan pagi,nkg kelas,mak yg suapkan...Mak yg teman naik bus.Bila kt snie..SEMUA BT SENDIRI!!!!!

Dan sekarang, dah 2 hmpr 2 tahun jgk a ku blajr d"MSU Shah ALam...Dah berapa bulan x balik,aku rilek jer.Dah x mcm dulu lg dah...Asalkan dpt b'bual2 melalui telefon sudah memadai buatku...Memang betul,masa dan pengalaman yg lalu m'buatkan kita menjadi lbh dewasa dan matang...Matang ker?=.="


P/s : X sabar2 nk bt reunion dgn kwn2 kelas....Smoga kami smua akn b'jaya dlm bidang msng2...Aminn.......>.<

2 comments:

  1. Amin Ya Allah...

    hahaahahah,tini memang seronok dibuli..=)

    ReplyDelete
  2. TQ my dear sis!!!!
    OOoohh ya?seronok ya buli tnie?
    Tnie pn seronok d'buli..hahahaha!!!! XD

    ReplyDelete