Saturday, October 29, 2011

Rindunya dia~

Assalamualaikum semua~

Hari ini..
Aku b'mimipi...
B'mimpi d'siang hari....

Aku mimpi b'jmpa lagi dengannya..
B'jmpa dgn "SAHABAT'ku dunia akhirat...
Tipulah jika aku katakan aku telah lama m'lupainya....
Sungguh,aku rndu dan s'tiasa ingat padanya.....
Biarlah apa yg t'jadi......

Mimpi yg aku lalui petang tadi bagaikan benar2 t'jadi..
Kami sama2 t'tawa,b'pelukan,b'cerita...
Seperti masa lalu....
Seperti tiada sengketa antara kami b'dua.....
Andainya dpt d'putarkan waktu yg lalu......
Kembalikan dia kepadaku Ya ALLAH.......

Aku benar2 keliru,apa salahku padanya?
Sehingga sanggup dia m'lakukan aku sbegini rupa..
Andai ada salah dan silapku..
Maafkan aku wahai sahabat..
Kadang2,egoku m'lampaui batas..
Rajukku mngalahkan anak kecil..
Amarahku kadang kala tidak b'tempat..
Maafkan aku sahabat,aku bkn insan yg sempurna....
Aku m'punyai kelemahan diri.....

Semoga mimpi tadi benar2 m'jadi kenyataan suatu hari nanti..
Akn ku nanti saat itu..
Saat kita kembali b'pelukan,t'tawa,menangis dan b'cerita b'sama..
Sungguh!Aku benar2 rndu saat itu..

Untukmu sahabat,smoga kau s'tiasa d'berkati dan d'lindungi Allah S.W.T..
Dan b'jaya m'jaya m'jadi s'org pndidik yg b'dedikasi...
Akan s'tiasa ku kenang saat kita b'sama...
Memori b'samamu akn s'tiasa t'pahat d'dlm ingatanku..
Aku b'harap,wlau apa yg t'jadi..
Kau akn kembali m'jadi sahabatku suatu hari nanti..
Amin..amin..amin...

Ramalan cuaca cikapplehijau : mendung,tanda2 hujan akn m'basahi bumi x lama lagi..

2 comments: