Friday, July 6, 2012

Sweetnya mereka :)

Bismillahirrahmanirrahim....


Assalamualaikum semua~


Syukur alhamdulillah...msh d'beri kesempatan lagi utk mencoret-coret kat dlm blog ini.Minggu ni lagi stress!Yeah,lagi stress sbb data x analyze lagi,discussion,conclusion,introduction yg entah kemana untuk research presentation Selasa ni.Fuhhhh...tarik nafas dalam.....LEPASsssssssssssssss....(lega sket).


Researchku m'jadi haru-biru d'sbbkan aku yg "b'praktikal" jauh dari supervisor kesayangan.Bila dah kembali pulang ke campus t'chenta,supervisorku pula yg bercuti.AyOokk,mcm mana nak analyze data ni.Poning den.Risau hati ni x siapa pun yg tahu,menangis?Usah d'tya m'mandangkan hari yg nak kena present semakin dekat.Tapi,apa boleh buat.Hidup mst d'teruskan.Kalau boleh sembunyi dlm gua x keluaq2,dah lama aku sembunyi ok :)


Lupa plak nak inform,viva last week,alhamdulillah...Went well!Siap kena perli2 lagi tu."Hartini bdk baik,report bt sndri sbb dia jarang on fb"-ayat ni aku dah translate versi aku la.T'baek Dr.khai.Makan dalam Ooooo.Majuk x mau on fb setahun la.Apapun,alhamdulillah.Lectrers semua sempoi2 time viva.Harap2 time presentation research nanti pun  begitulah....

Haishh...byk plak aku mengarut kat sini,padahal kerja byk lagi menanti.Sebelum tu,tgk ni dulu : 








YA ALLAH,SWEETNYA MEREKA BERDUA :)


JELEZ OK!!!!BYE~



p/s : Allah S.W.T dah tetapkan mana yg t'baik utk kita,mungkin belum tiba masanya lagi.All the best kwn2 utk rearch presentation nanti :)


2 comments:

  1. goodluck cik adik manih....jgn risau...sumanya will b okk...pasai psgn kt ataih tu....hmm mmg sweeeeet sgt...akan smpi masanya nnti tu....sbq na....calon dah ada,kannnnnnnnnnnnnn???hihi...peaceeeeeeeee :)

    ReplyDelete
  2. CtieCY92 : Hahaha!Thanks for da support kakak!!Nebes ni..huwaaa..byk lagi x setel.Untung jadi Irma Hasmi.AllAH dah tetapkan yg terbaik utk dia..kan?:)

    Calon dah ada?what?what?what?no comment.Hanya "aku dan DIA" yg tahu...peace no war ^___________^

    ReplyDelete