Sunday, May 8, 2011

Tahniah Manchester United!!!!!!!

Hahahahahaha!Nk gelak guling2 sama pnyokong Chelsea dan Arsenal!!!!Man Utd menang td bro!Man Utd vs Chelsea,2-1.....Hooooyay!Man Utd T'baek!Nampaknya peluang utk menang Piala EPL mmg cerah! Tahniah bt club kesayanganku.....Glory2x!!!!!!!


Salah s'org bintang Man Utd,Chicharito ;)

TAKZIAH la ya bt pnyokong2 Arsenal d'ats kekelahan tragis dgn Stoke City,3-1 beb!!!!Jgn risau....Kita jumpa lg next season.Tu la,last week belagak sgt kan.Org da kasi chance da taw utk merapatkn jurang mata.....;p

Bt pnyokong Chelsea plak,hmmm....sudah t'tulis yg Man Utd akan menang td.Nasiblah yea.Drogba si pelakon t'baek pn x bleh nk bt apa2...Plng t'baek, saat ke 55 game start, Chicharito dah jaringkan gol!!!!!!!!!!!!!!!HEBAT!!!!!Gol dri Lepat (Lampard) tu sbnrnya Man Utd saja jer nk kasi chance..Nanti klau skornya telor ayam,mnangis plak Pakcik Carlo Ancelotti tue haa....HAhahaha XD


Man Utd vs Chelsea

Apapn,harap Man Utd akan kekalkan "kecekapan" ini.Dan akn m'jd JUARA!(xmo riak sgt2 lg sbb blm hbs pn game)Hmm....Perempuan pn suka tgk bola ya?Pelik kan?Isk2...apa nk jadi dgn aku nie.Mak aku pn x bleh nk kata apa dah,klo kt umah tgk sama2 dgn my bro (last week,Man Utd vs Arsengal),klo kt snie tgk dgn housemate aku lak.Smuanya Man Utd Fc larh.....Man Utd mmg TERNYATA club yg hebat!Sbb 2 rmai yg jelez.Bila Man Utd kalah jer(last week),hbs larh dinding wall facebook aku diconteng2.D'tagged nama kt post msng2,kadang2 dgn gmbar skali.X ckup dgn itu,ada yg "bahan" aku mlalui msj.Bila dah menang,ada plak yg ckp,"alarh,menang nsb jer 2"..Hello!!Nsb x nsb,janji menang..."A win is a win is win is a win".......Hahaha!Sabar je larh.Org hebat mmg rmai yg jelez kan?X gitu?

Malam nie,dpt tdor dgn lena.Tdor smbil senyum smpai ke telinga.Dah t'bls pn "dendam"!Hahaha!Aku puas hati Chelsea kalah.Padan muka Drogba.X suka dia...hehehehe..K lah,mau out da....Mau tdor.Project Report Writing x setel agi,smpat agi aku tgk bola kan =.="


P/s : Harap2 Man Utd akan m'jd JUARA!!!!!tebus utk season lps ;p

No comments:

Post a Comment