Wednesday, June 1, 2011

Dingdong +_+

Assalamualaikum semua..Hmm...dah lama x mengarut2 kt snie.Buzy2...Sebelum t'lambat,"SELAMAT BERCUTI" kpd rakan2 MSU sekalian.Nikmatnya dpt b'cuti d'kampung halaman bersama keluarga t'sayang kn?Sobs...sobs...sobs T_T

Sekarang,masih selamat d'Shah Alam.Xmo balik kampung halaman ats sbb2 t'tentu...Teeeetttttt!!!(xmo balik umah,takut ada orang masuk m'minang!Hahahaha!)Miss my family,mak,abah,amgg..huhuhu...hari tu beberapa hari ja mak abah kt snie.Kalo larh boleh balik kg...Sobs..sobs..sobs again..X dpt ku gambarkan perasaan ini.Harap abah cepat sembuh!Risau2..."Ya ALLAH,kau sembuhkanlah penyakit abahku,kau kurniakanlah kesihatan yg baik kpd kedua ibu bapaku,dan juga ahli keluargaku..Semoga mereka smua d'bwh lindungan rahmatMu Ya ALLAH".....Sungguh,tanpa mereka,hidup aku x akn bermakna lg.X sanggup ku hadapi smua itu.Tabahkanlah hatiku Ya ALLAH.Aku sayang sgt2 keluargaku.....

Kebelakangan nie,aku kerap d'uji.Lepas satu,satu.Aku perlukan kekuatan ya ALLAH..Kekuatan utk m'hadapi smua ini-kerisauan,kegusaran,kebimbangan,kesidahan dan segala yg ada imbuhan "k" dan "an" larh...huhuhuhu

Camner nak buat nieyh??????????




















Pejamkan mata,tidur.







Bangun bsok,jd Hartini Abu Bakar yg berusia 5 tahun!Best kan klo mcm tu.Doraemon,tlg aku!!!(pengaruh cerita kartun yg aku suka tgk.Nie blum msuk Boboiboy lg..hihihi ;p)



P/s : Pikiranku,x dpt ku mngerti....Kaki d'kepala,kepala d'kaki +_+

1 comment: