Wednesday, July 6, 2011

Mak busy nak Ooiiiiiiii!!!!!!^^

Assalamualaikum smua......Apa khabar?Sudah lama x menjengah d'snie.Masa yg berlalu begitu mencemburuiku..Dalam sebulan nie,mcm2 dah berlaku.Buzynya mngalahkan menteri....Sbnrnya xda la bzy sgt,sendiri yg nk m'bzykan diri..Hehehehe...

Alhamdulillah..alhamdulillah...my fisrt project,IMS Teambuilding and Leadership (17th-19th June 2011) done!Dgn kerjasama smua committee dan participants.Special thanks khas buat Mr. Faizul Hasnizam Hosni yg telah byk m'beri tunjuk ajar kpd kami smua.Apa yg aku dpt belajar dri first program yg aku handle nie,"bukan senang nk jd LEADER yg baik".....Insya'allah,akn bt yg lbh baik utk next project,2nd IMS ANNUAL DINNER.B'siap sedia smua org!!!!Mampukah aku?Huhuhuhuhu U______U



TBLC Launcing.Thanks kpd smua yg hadir.Ramainya +.+


My 1st speech =.=" (hnya tuhan yg tahu..nsb baek x pengsan kt atas)


Antara xtvt kt sna.B'mandi lumpurlah korang ya.BEz kan?


Official t-shirt TBLC


Aktiviti ke-2 yg aku join, Bukit Tabur Expedition,26th July 2011.Thanks senior2(k.syue,gmie,pkcik arep,fahmi n abg faris) yg mnjemput kami junior2 (aku,ili,kai n zaty) yg telah berjaya "mnyusahkan" anda smua.BEST!!!!ENJOY!!!!CANTIK!!!!!w'pn agak kepenatan tp b'baloi2.......Next trip,AJAK lg taw!Nk JOIN!!!!!Dun worry,klo ada Gmie n pkcik Arep,aku dah dpt kelulusan utk pergi !!!!!Wah2,dah mcm body guard x b'byr dah pkcik2 nie...(NAK JOIN JGK!!!!!!w'pn mak aku ckp mau ikat kaki aku nie yg x sdar2 diri..Al-maklumlah,kaki 2nd hand.....)hehehehe ^^


Muka hepi kt kmi d'ats puncak.Sikit pn x penat ;p


Ada 2 org pkcik bt gila kt ats nie.Ustaz2 UIA yg t'lepas.Korang yg PONTENG kelas,bkn kami!!!!!!;p



Antara pmandangan yg cantik yg boleh kami nampak dri ats.Nak lg?Pergi sndri ;p


"Mak OKE jer"


Next,Farewell Party Dr.REza.B'tempat d' Tasik Shah Alam.Doc dah nk mninggalkan kami smua.Sobs...sobs..TQ doc ats sgala ajaran,nasihat dan tunjuk ajar.Selama hmpr 2 tahun kita b'sama.Dari aku 1st sem dia ajar kami bdk2 mentah nie.Byk sgt nasihat2 yg b'makna yg boleh d'praktiskan dm hidup kami smua.Kenangan Borneo Tour x kan d'lupakan!!!!Aku janji,insya'allah,aku akn jd doktor yg baik sekiranya ada rezeki dan peluang.Aku mau jd doktor yg baik mcm Dr.Reza.TQ doc!We will miss u........

Classmate with Dr.Reza (baju hitam)...Apa yg aku tinjuk 2 =.="


Last week,BALIK KAMPUNG!!!!!!!!YEAH!!!!!Balik tnpa d'rancang.Ingat nk balik umah kakak aku kt Ampang ja.SEkali mamee ajk balik kg.Apa lg,balik trus la kmi b'4 mnaiki kereta.Maka PONTENG lah kami b'empat.Hehheheeh..xpa2,skali skala....Bestnya dpt balik umah.DAh 4-5 bulan kot x balik.Nak2 plak time nie musim buah durian n manggis!Pergh....mantap!Durian segar dari dusun...hehehehe...CEDAPNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ;)

This week,tataw nk bt apa.Mau p panjat gunung lagi larh..(ada hati lagi?kerja byk x siap)BERSIH?hmmmmmmm...smua org takut nk kuar rumah.Xda kwn nk kuar jalan2..Hmmmmmmmmm....+.+

P/s : Jika ada kelapangan,akn d'ceritakan smua secara detail..Insya'allah....^^

3 comments:

  1. Assalamualaikum...

    Congratulation on your first event. Don't worry about the stage fright, it will gradually disappear.

    As for Bukit Tabur expedition, what else can I say, "sama2, BAYAR LA!". Jangan lupa tongkat for the next trip ye (laugh)

    Dr Reza, yes, we will missed him, a lot. He was special, being our Mentor and all.

    ReplyDelete
  2. salam

    wah..byk betol kisah dia. rajin bua pelbagai aktiviti. bagos2! sihat utk badan! eh... bgos utk kesihatan! huhu...

    TBLC goin well kan? Alhamdulillah... congrates tinie! insyaAllah dinner ni akan berjln dgn lancar. smoga Allah permudahkan. Amiin~ kite bersama2 menempuhnya ok. :)

    wah,4-5bln tak balek? fuh..camne la blh tak balek. kalo zue,dah meroyan dah..nsb baik la rmh dekat. keh3...

    goin to missed Dr Reza so much. :)

    ReplyDelete
  3. W'salam.......

    Musafir Melayu :

    TQ very much!1st time naik stage,mmg cuak hbs...
    "Bayar la"?mcm t'kena balik jer.Uhuhuhuhu...
    Tongkat?xyah bawa,t tlg carikan lagi ya?Hehehehe...bkn senang nk dpt "tongkat ajaib dlm hutan"hehehehe...^^

    Zue anak sudin :

    Hahaha...xtvt nie bagus badan yg b'tambah2 SIHAT nie.
    TBLC?alhamdulillah....smuanya baik2 aja..Dinner t?adoyaiii.....smoga kita smua BERJAYA m'hadapinya.Cayooo!!Tnie perlukan support dari korang smua...
    Pasal bzy x balik umha lak,hmmm......biasalah,stiap kali nk balik,ada ja halangan.Cuti b4 short sem,g Sarawak.Cuti after short sem,kena temankan adik orentasi...
    Kakak mithali la katakan..hehehehe;p
    Dr.REza!!!Yeah...we will miss him!Always.......;)

    ReplyDelete