Sunday, January 13, 2013

Ya Allah.......... :'(

Bismillahirahmanirrahim...

Assalamualaikum semua~

Hari ni.....rasa sedih sgt.+ risau yg amat.Air mata x boleh b'henti mngalir.Fikiran dah ada kat kampung.Jasad yg masih d'Shah Alam.Exam tinggal satu minggu.Seminar dan case write up belum lagi siap.Apa yg aku mampu lakukan sekarang,hanyalah b'doa dari jauh...Ya Allah, Engkau tabahkanlah hati ibuku utk m'jaga abahku yg sdng sakit.Berikanlah ibuku kekuatan dan kecekalan....Ya Allah yg Maha Pemuarah lagi Maha Mengasihani,Engkau sembuhkanlah penyakit abahku.Kurangkan segala kesakitan yg d'alaminya.Aku sayang mak abah aku dan juga family aku :'(

Tatkala dugaan m'datang,aku harus tabah..Pukul 1.00tgh hari tadi,dapat kol from my sis masa kat library.Cuba cekalkan hati.OOhhh...cannot.Cannot.Ayaq mata x b'henti mngalir.Kemas2 buku,simpan semua barang...balik terus.Can't stop thinking about my dad and my mom condition kat kampung.Huhuh...NAKK BALIKKKKKKKK!!!!!:(

"Menangsis bukan jalan penyelesaian masalah".Betul!Bykkan b'doa pada Allah S.W.T.Mohon bantuan kawan2 sekalian utk turut m'doakan kesembuhan abah aku..I really miss my dad yg masa x sakit dulu.Huhuhu.......Now,semua kerja harus d'siapkan dgn segera.Exam?STUDYlah....moga diri ini tabah.......



p/s: Sekadar ingin b'kongsi dengan kawan2 p'baca sekalian..Rasa lapang sket hati ini.Rasa tenang sket dah...Thanks semua :)




No comments:

Post a Comment