Tuesday, February 8, 2011

Kakiku "Tempang"??????


Huhuhu...mau kuar g jog n training!!!!Waaaaaaaaaaaa...TAPI,apakan daya.Aku kna sedar diri skang nie.X bleyh t'lalu aktif,nanti sakit balik.HUkhuk...Kakiku,alhamdulillah.Da bleh jalan blik w'pn x sesempurna seblm.Nie penangan tok bomoh urut kt umah aku + ubat doc bg + doa dari smua org, dgn izin ALLAH S.W.T..Makaceyh yaaa!!!!!Harap2 cpt la baek kaki nie,mau maen futsal MSC 2.Berbani (gmbr d'ats),sila tlg aku!!!!!!Huhuhu..

Pejam celik,pejam celik..Dah hbs minggu pertama bulan 2,x terasa pn masa b'lalu dgn pantasnya.Aku,msh seperti aku yg dulu (cuma kaki jer "tempang" sket,(zati n ain ckp))Entah bila la aku nk b'ubah nie?Final exam da dekat cik Tnie OOoiii!!!!Keja b'tangguh,esaimen x t'hantar.Isk2..YA ALLAH,bukalah pintu hatiku utk m'jd lbh baik..;))

Hmm...spanjang cuti ari 2,aku asyk t'pikir.Sbg medical student,ckupkah ilmu aku sekarang nie?Sgt2 risau!!!!Dgr pngalaman abg aku,aku da mula cuak.Mampukah aku????Aku takut aku x kuat nk b'hadapan dgn smua2 nie.Tapi,cita2ku dan harapan familyku harus d'kejar.Macam mana nie????Tba2 jd down!!!!Ya ALLAH,setan apakah yg m'rasuk aku nie??? T_T

Apapn,


"AKU HARUS KUAT"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Cuti da habis.Hidup mst d'teruskan.P'juangan msh blum b'akhir..............;)))




2 comments: