Thursday, February 24, 2011

"Kecewa"


T'bangun pada pkol 1pg sbb d'kejutkan "kawan" yg baik hati.Mmg mula2 xmo tdorr sbb nk prepare utk another 2 lab test awal pg bsok.Tp,entah bagaimana,t'tdor plak..Tp,xpalarh.Dah d'kejutkan pn.Terima Kasih "kawan"!!!!!Mmg aku x tdor dah la smpai pg.Kwn2,moral for today,sblm tdor sila basuh kaki n baca doa sblm tdor n baca doa2 pelindung diri.Klo x,jd mcm aku.Ada "kawan" kejutkan.Heeeeeeeeee....

nie antara amalan2 sbg p'lindung kita dri sbarang gangguan,boleh amalkan :

1.Membaca Ayat Kursi selepas sesembahyang fardhu.

2.Membaca Ayat Kursi hendak tidur malam.

3.Membaca 3 Qul.

4.Membaca doa ayat dari akhir surah Al‐Baqarah pada awal malam.

5.Surah Al‐Baqarah ayat 285‐286.

Mlm nie....selepas bgn,untuk mngelakkan ketakutan m'landa,internet (fb,ym blog) sbg peneman studyku..TAPI,aku agk kecewa slps t'baca salah satu comment d'fb untuk 2nd IMS Annual Dinner.Yg 2 dia complaint utk last dinner.Seyesly,aku kecewa!!!!!!Tambah2 la lg klo program director,lg la kuciwa...KAMI,sbg organizer utk 1st IMS Dinner,dah cuba bt yg t'baik..TAPI,kita mmg x dpt nk puaskan hati smua org.Apa oleh bt T_T

Satu lg tanggungjawab yg besar aku terima.Ari 2 dah satu,kem utk bdk MBBS phase 1 n phase 2.Senget kedua2 bahu larh aku pasnie...Harap2 dpt bt yg t'baik n dpt PUASKAN hati smua org w'pn kadang2 utk diri sndiri pn....speechless.....

K ar,mau smbng study utk Lab Test bsok!!!Hari nie x tdor.Insya'allah bgn awal.Klo x,MATI AKU kna bebel dgn DR.Khai kesayangan bdk2 kels aku.Huuuuuuuuu.........REspi n Genito-Urinary,tunggu aku!!!!bsok aku jwb......Gudluck kwn2 smua.ALL DA BEST!!!!!!!!! >_____<

Mood cik Apple Hijau : Kecewa tetap ada....xkn hilang T.T

Homesick sjk minggu lps.Mau balik umahhh.......................


No comments:

Post a Comment