Tuesday, February 15, 2011

Sahabat yg D'rinduii.........

"Dalam hidup kita, Tuhan akan bagi kita peluang untuk kita berjumpa dengan orang yang betul2 kita sayang... tapi hanya sekali... sekiranya kita leka,kita akan kehilangannya buat selama-lamanya.. tapi kita xpernah tahu siapa orangnya jika kita sendiri xpernah cuba untuk menilai kehadirannya.. mungkin setelah segalanya berlalu kita mula sedar dan kita mungkin sudah terlambat malah xberpeluang memilikinya untuk selamanya :("

Malam nie....tiba2 aku...MENANGIS LAGI!!!!!!T_T

Rindu sgt kwn baik aku waktu sek men dulu.Dari Form 2 smpai last year.Last contact sblm raya.Lps 2,dia terus m'hilang tnpa berita.Msj x d'bls,kol x d'angkat.Msj d'fb pn x b'bls..Bagiku,dialah sahabatku dunia dan akhirat.Rindu sgt kenangan b'samanya.Sahabat yg baik hati,penyayang and x pernah mnyakitkan hati aku.Apa jer mslh aku,smua dia tahu.Masa kt sek dulu,di mana ada dia,d'situ ada aku.Siapa sangka,akn jadi begini..I really miss u Zulaikha Bt.Abdul Aziz.Tapi,kini....dia dh pergi dari hidupku.Maybe perginya xkan kembali dah.Entah,salah siapa aku x tahu.Maybe ada salah paham.Aku harap sgt dia bahagia dgn hidupnya sekarang.

Maaf...maaf!!!!!Andai aku yg mnyebabkan p'pisahan ini t'jd.Andainya waktu boleh d'putarkan,aku ingin kembali ke masa lalu.D'mana waktu itu kita rapat bagaikan adik-beradik yg x dpt d'pisahkn.

Aku msh ingat lg jnjinya,"Aku Xkn pernah lupakan KamOo.Aku sayang kamOO!!!Nanti bila kamOo dah keja tinggi2,jgn la lupakan aku yaaa..Dan sekarang,siapa yg tinggalkan aku....siapa yg lupakan aku...;'(

Nie antara msj dia,dan bila dah jd cmnie baru aku t'pikir balik :

"Buat teman..

X terasa bila dia pergi,tapi sayu bila dia x kembali...

M'carinya dgn hati suci lbh indah...
Drpd m'miliki tp x m'hargai...
Dia datang tnpa seruan,
Dia pergi.....
TANPA ALASAN!!!!!!!

Kejarlah dia sblm hilang dr pandangan,
Kerana hadirnya anugerah yg tiada bandingan....

Thank you ALLAH...
For the gift of "PERSAHABATAN"

5.17am,29/5/2010

Dan,sehingga sekarang,aku msh t'nanti2 msj darinya,panggilan darinya.Andai satu hari nanti,dia kembali...Akulah manusia yg plng happy waktu itu.Dan jujur aku katakan,pada saat ini,aku dah serik utk t'lalu rapat dgn siapa2.Dgn semua orng aku baik!!!Yeah,aku kwn baik dgn smua orng.D'Msu,teman plng rapat aku......Ain dan ZAti...yg lain pn aku rapat.Sayang lah korang smua!!!!KOrang lah pnyeri hidupku.Tnpa korang,sipalah si kecik Hartini Abu Bakar.

Kawan2,maaf andai aku ada t'kasar bahasa dan mnyakitkan hati korang smua.Sungguh ku x b'niat.Kalo ada x puas hati apa2,ckp je trus,xpn ckp je kt formspring.KLo x ckp n terus b'masam muka...Aku xkan tahu pn salah aku n aku akn sedih ok!!!!!

Mood cik epal hijau : 1.Ngantuk tpX tdor hingga sekarang.
2.Lega!!!Alhamdulillah...kerja2 dah mkn b'kurang.
3.Kembali ok!Lps nangis,ok balik larh.Itu jalan t'baik ;))
4.Clinical biochem?harus k aku ucpkan "SELAMAT TINGGAL"?

No comments:

Post a Comment