Saturday, September 24, 2011

1 minggu sebelum Final Exam......

Assalamualaikum dan salam sejahtera wahai smua p'baca sekalian..

Malam nie Man Utd vs Stoke City.12.30pagi.X dpt nk tgk match nie sbb kedai mamak dpn umah (Darul Ehsan tutup pula).Frust giler nie!Harap Man Utd dpt buat yg t'baik.Jgn bg peluang pn Man City dok tangga atas.Go Rooney!Go Chica!Co Berbani!Glory2 Man Utd~^^

Sejak 2 menjak nie,tabiat lama yg buruk kembali m'hantui diri ini!!SUKA MANDI tgh2 pagi buta time org dah tdor!Apa kena eh?Mentang2 la jauh dar mak kan.Housemate pn dah bsing2.Entahlah,nk bt mcm mana.Dah nk t'mandi jgk.Kalo masa rumah lama dulu,duduk dgn rumate kesayangan aka kakak ipar x jadi mmg parah la,dia report dgn my kakak kata aku suka mandi tgh2 pagi/malam.Hampeh pnya k.aireen.Pastu aku kena la marah dgn my sis.huhuhu..TAPI,nie kan utk kebaikan aku jg.T'ingat masa zaman kanak2,muda2 remaja.Before maghrib,sblm pukul 7,dah kena MANDI.Kalo x,hbslah kami adik beradik.Lecture free setengah jam.X pn boleh m'lawat Jepun sbntr akibat kepeningan d'jentik dahi penangan abah.Kat snie,siapa yg akn bt aku mcm tu?NO ONE!sekadar marah2,tgur2 boleh la kn?Betul jgk apa yg mak abah,kakak,adik beradik aku selalu ckp,jgn mandi malam,nanti paru2 masuk air!!!Mmg aku percaya,tp msh nk bt jgk.DEGIL!!!Dan td tgk2 article kt internet,yup!mandi malam mmg akn mnyebabkan paru2 b'air!huhuhu..takut!jnji x mo bt dah mak!;p

Semalam aku sedih!yup!sedih!Aku sedih sbb.......................................?RAHSIA!Mana boleh bgtaw kt snie.Malu larh.(botol air gemuk dan besar hilang pn nk sedih)hehehehe..."TANGISAN DALAM KETAWA"?hahahaha!tp,sekarang dah ok!dah ok!dah ok!Dah start study sket2!Acute appendicitis,liver cirrhosis?TAPI kan,aku x la pintar mcm kwn2 aku yg lain,sekali baca trus ingat.Ambek ko nyah!Aku nie,kena bc banyak2 kali,before msuk exam hall pn kna bc lg!Konon2,baru ingat la kan?Padahal sbb study last minute.X b'sedia sepenuhnya.Apa daaaa.Hmmmm.....baru perasaan,final exam nie,x study sama2 pn dgn kwn2.Exam lps2,tungang t'balik kami study b'sama2 (k.jan,ili comot,ain,zahin n nuar).Korang,bila n studi s'sama nie?JOM2!!!!!Library Shah Alam,Library MSU,McD Sek 2,KFC Federal!jom2 ;)


Pecutan T'akhir ;p

Heartstrings...yup,skang aku ngah m'layan drama nie plak!Gilos kn.Nk exam pn msh nk b'dating dgn si Yonghwa tue.Adohaiiii..study2!(hbs bc satu topic,boleh tgk drama korea satu episode.So,sbb tu xlah x bleh nk study kat luar kan?Hampeh!!!!!)T'jatuh cinta dgn OST drama nie,"You ve Fallen For Me"....LOVE!LOVE!(@-@)


P/s :- Tgh tabahkan diri,kuatkan semangat!"Setiap yg t'jd pasti ada hikmahNYA" ;p
- Man Utd vs Stoke City,1-1 now?T___T!Bangkit2,sila jgn tewas.Nyesal x p sokong.Klo x mst dah 5-0.



4 comments:

  1. Assalamualaikum,

    SERI

    SERI

    SERI

    All the best for your exam :D

    ReplyDelete
  2. W'salam,

    IT'S OK!

    IT'S OK!

    IT'S OK!

    OK la kan dri ARSENGAL yg duduk tangga ke 3-4 dari BELAKANG!!!!

    HAHAHAHAHA!HAHAHAHA! ;p

    TQ PAKCIK BOTAK ;))

    ReplyDelete
  3. jom gi STUDY lagi.... suka study kat PPAS.. boleh sandar kat kerusi empuk tu... heheheh... (maklumlah library rumah ke-2 ku...) ili tak sabar nk study tu... dia beria2 ajak ni...

    ReplyDelete
  4. Jom2!!!!!!!THis weekend jom b'kampung kat sana eh.(nk exam baru rjn nk ke library kan)........

    ReplyDelete