Sunday, September 11, 2011

Rindu M.E.R.E.K.A

Assalamualaikum dan salam sejahtera p'baca2 sekalian.....

Mood raya aku dah xda slps kembali ke Shah Alam.Mood nk bt esaimen n hmwk pn xda,study apatah lg.Haishhh...bsok due date,mlm nie baru b'kerja keras nk hntr!!!

Di malam yg sesunyi ini,tiba2 aku rindu org2 di Rumah Panjang Nangga Setamang II.(bukan sebab topi yg d'tinggalkan ya).Apa khabar mereka d'sana?Msh ingat kamek lg?Terasa ingin kembali ke Rumah Panjang tersebut.Dunia tnpa bebanan utk belajar ( xpyh studi,bt esaimen dan hmwk).Udara pn segar.Ada "babi hutan"lagi tu.T'senyum sndri.T'ingat detik2 cemas aku d'kejar "babi hutan".Hahaha!org lain xplak kena.Aku yg "special" sket kan?NICE EXPERIENCE!;p

Bilalah aku akn kembali ke sana lg?Rindu nenek n mamak larh.Rindu anisya,mat n semua2 larh!Semoga mereka semua berada dalam keadaan yg sihat.Susahnya nk contact,call asyik xdpt.Nk tunggu org sana kol org d'snie,barulah boleh b'bual.Al-maklumlah,handphone kena ltk kat celah2 tingkap,baru ada line.Tu pn,Digi jer.Maxis n Celcom,harapan la nak ada."I will follow you";)

Pukul 9pm.Semua lampu dah kena tutup.Gila awal tu,kalau kat snie,aku baru jer hbs tgk Buletin Utama.X sempat nk b'facebook lg.Heeeeeee...Sungguh!Aku rindu waktu itu!Kenangan mereka xkan aku lupakan.Insya'allah,aku akn kembali ke sana.Tapi,AWAS!Bukan sebagai "MENANTU ORANG IBAN",tapi sebagai penyelamat kampung mereka.Acececece ;p

Gambar kat bwh nie sedikit sebanyak boleh m'hilangkan rinduku kpd mereka....


Kami b'sama Tuai Rumah yg baik hati.



B'gambar bersama 2 nurse d satu-satunya klinik kesihatan di situ.



Comel kan bdk kecik nie?Knp sama mcm muka aku?ngeeee~



Rindu nenek nie!Sobs2!Dia mnangis masa aku mau balik;'(



P/s : B'harap sgt akn jmpa mereka lg!Nk menari poco2 non stop sama2 lagi."Kalau ada jodoh,kita jumpa lg" ;p







No comments:

Post a Comment