Monday, December 5, 2011

Research Ooooh research.......

Assalamualaikum semua~

Pagi yg indah....yg indah.TAPI keadaan hati ini x berapa nk indah.9am,research proposal presentation.Me,no 7 presenter.Siapa srh nama start dgn huruf H.Hmmm.....Dah prepare k cik tnie Oiiii?Hehe..slide baru jer siap nie,7.25am!T'baek la kan.TQ very much to Dr &%$# kerana bt kami smua mcm nie.Hehehe..Apapn,hidup mst d'teruskan kwn2.Sabar2...Kita bt jer :)

Semalam...Happy!Alhamdulillah~Doaku d'makbulkan,Sahabat baikku yg dahulu "pergi" meninggalkan ku kini kembali.Yeah!My bestfriend is back!Syukur ya Allah kerana m'dgr luahan hatiku :')

"salam... Tini, aku nk mtk maaf atas sgla dosa aku kt hg.. aku mtk maf sgt2. aku amik masa yg terlalu lma utk perbtulkn keadaan. mtk maaf yg aku ni sorg yg pngecut dn suka lari dari realiti.. aku mtk maaf aku skitkan dan lukakan hati g.. aku mtk maaf aku lari dri tggungjwb sbgai shbat hg.. aku mtk maaf aku lari dri hg.. sesungguhnya aku lgsung xpnah lpakan hg.. aku sllu mimpikan hg. tp kblkngn ni aku dh xmimpi hg, aku tkt.. aku tkt mgkin hg dh lpakn aku. .. minta maaf aku ni sgt selfish... aku taw mgkin ssh bgi hg utk maafkan aku stlh apa yg aku buat.. tp xpa, amik msa lma pn xpa. aku akn tggu. aku xlyk nk ckp mcm ni stlh aku lkakan hg, tp aku nk hg taw yg aku still syg kt hg. bg aku hg la shbt yg terbaik prnah aku jmpa..."

Air mata b'genang seketika.Ini maybe ujian bagi kami utk kami kukuhkan lagi persahabatan ini.

All The BEST kwn2 yg akn present!SENYUM itu penting :)

No comments:

Post a Comment