Tuesday, December 20, 2011

Sembang2 di pagi hari.......

Assalamualaikum semua~

Hye..hye hye!Apa khabar semua?Xda keja namanya nieyh.Pagi2 buta msh x tdor.Insomnia ni!Isk2....:)

Moh kita b'cerita sket.Kebelakangan ni,kaki (lutut) "2nd hand" ni asyik bt hal jer.Uhuk...pagi td,d'sbbkan kaki ini t'tba bt hal,maka t'sungkurlah dlm toilet.Sakit taw.Baru td plak...jatuh lagi.Kerap plak kaki ni sakit2 kan.Byk bt dosa la tu kot.Istigfar byk2 cik tnie OOoiii..Maybe kaki nie dah t'lalu penat.Sebelum2 ni,asyik b'jalan jer x henti2.Tambahan plak peristiwa "t'jatuh dari basikal" malam dinner hari tu.Hahaha!Nmpaknya kaki kesayangan ni dah mnunjukkan tanda2 utk "protes" kot.Hmmm.....ni la nikmat hidup namanya.Korang pernah rasa?X kan :)

Research proposal presentation done!Ok!Alhamdulillah.W'pn x sesempurna mana,tapi aku dah lakukan yg t'baik.Alhamdulillah sekali lagi,getar dan takut utk b'hadapan dgn org ramai juga sudah b'kurangan (b'semangat nk present sbb ada Dr.Ammar yg hensem kot).Terima kasih wahai doktor2 krn sudi mnembak2 daku dgn pelbagai2 soalan yg bernas.Grammar mistake?hehe..sorry la.Aku x pandai sgt english2 ni.Uhuk.."i'm microbiologist"!TQ Dr.D!Akan ku ingat smpai bila2.Apapun,pengalaman akn m'matangkan kita bkn?PPUM blm pun bg apa2 feedback lagi.Risau ni.Org lain maybe dah boleh teruskan dgn research msng2 lepas ni,tapi aku?Doakan smoga PPUM luluskan proposal aku taw :')

"Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dengan jalan sabar dan mengerjakan sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk."
(Surah Al-Baqarah Ayat 45)

Sekarang ni,sedang dan tgh sibuk m'cari lagu2 utk wedding Ahad nanti.Status d'muka buku " X sabarnya nak kahwin...apa lagu2 sesuai utk org kawin yea :)"Jgn pkir bukan2 ya!Hmmmmm...status sbnrnya adalah seperti berikut " X sabar ada org tu dah nak kahwin (my bro)...apa lagu2 sesuai utk org kawin yea :)"..Mcm ni sbnrnya.Aku nk kawen?Ada calon ker?hahaha!Org x sanggup kot nk b'kahwin dgn aku.Perangai....dah la mcm budak2 lagi.X matured langsung kan?OK!Sedar diri.Yg penting sekarang,BELAJAR dulu.Soalnya hati,soalnya jiwa kacau kemudian cerita.

Another 3 days..3 days?Mcm x percaya jer.Cepatnya masa b'lalu.X patut aku b'sedih kan.Sepatutnya aku gembira!Gembira kerana ada insan baru yg akn m'jaga abang aku dgn baik.Lepas ni,bajunya b'gosok,makan dan sakit demamnya juga d'jaga.Kehidupannya akn lebih sempurna dan bahagia selepas ni.Kenapa aku perlu bsedih plak?To my bakal kakak ipar,"diktnie mmg mcm ni.Manja t'lebih ni!hehe"Apapun,semoga b'bahagia sehingga akhir hayat.Dapat kakak baru.Yay!!!!Tambah teman utk b'gosip.Bakal kakak ipar aku ni sporting taw.Cantik plak tu.Untungla amgg!I love both of you very much~^.^

Ok...sampai d'sni sahaja setakat ini.Mau layan jiwa plak.

"49 Days"!B'sedia utk mnitikkan air mata :')


"SEINDAH HIASAN ADALAH WANITA SOLEHAH"


p/s : TQ kerana sudi melawat blog "anak manja" ini :)



No comments:

Post a Comment