Saturday, March 10, 2012

22Tahun + EXAM!

Bismillahirrahmanirrahim....

Assalamualaikum semua~

EXAM WEEK...another 2 papers to go.Oohh..ni last semester.Macam x percaya jer tapi ini mmg kenyataan.Patutkah aku bergembira?Hmm...next paper Isnin ni,byk lagi yg x terbaca ni haa...Ya Allah,permudahkanlah urusan kami.

4 March yg lps...ulang tahun kelahiran aku.Terima kasih kpd smua yg wish.Smoga doa anda semua d'makbulkan Allah S.W.T.Sedar x sedar,dah 22 tahun.Really?X rasa pun mcm tu.Rasa mcm msh berumur 17tahun.Ala2 muda remaja gitu.TAPI..Harus terima hakikat,umur dah semakin meningkat.Syukur ke hadrat ilahi,kerana hingga ke saat ini,aku msih diberi nikmat utk bernafas dan hidup di bumi ini sbg hambaMu Ya Allah.Terima kasih kepada mak tersayang,kerana 22tahun yg lps,telah bersusah payah mngandungkan aku selama 9 bulan.X lupa juga kpd abah,yg sama2 bersusah payah bersama2 mak m'besarkan aku.Sekarang dah besar gajah dah pun.Dan x lupa juga kepada adik-beradik tercinta,abang2,kakak dan adik yg sentiasa ada dgn aku.Walau mcm mana pun perangai aku,degil..manja..keras hati,kuat merajuk, anda semua tetap mnyokong dan mnyayangi aku.Terima kasih.Terima kasih kerana telah bersama2 aku selama 22 tahun.Sayang kalian semua!!!!Kepada sahabat2 yg mengenali diri ini juga,terima kasih kerana sudi m'anggap aku sbg "kawan"."sahabat" mahupun "teman".Terima kasih!(OK!Mode malam nie adalah mode m'beri penghargaan kpd orang :) )



Kek birthday yg special from my bff : Zati n ain!Abaikan parasite tu.Haishh :)



Umur dah 22 tahun.Kena la jadi lebih matang.Lebih ayu.Mcm mana nak jadi matang dan ayu.Secara semula jadi??Ni haaa.....sejak kebelakangan nie (beberapa bulan yg lepas pn ada juga),bila bertembung dgn senior2 (sekarang MBBS 3rd Phase).Ada yg ckp mcm ni :


Senior2 : Tnie dah nmpk lain sekarang.Lain sgt.Nampak mcm dah matang.X mcm dulu2 dah.
Me : ???????Lain?Lain kat mana?Macam sama jer.Tnie gemuk k?(ayat biasa)
Senior2 : Dulu2 nampak mcm budak2 sket.Sekarang dah lain.
Me : Hahaha!Iye la tuHmmm....Matang la sbb dah nak kahwin ( mode gatal on) ^___^
Senior2 : Isk2...budak ni.Akak pn x kahwin lagi :)


Konklusinya,aku nampak MATANG!Penampilan aku sekarang mnampakkan aku dah matang???Ohhh..aku pn x sedar.Haha..Pelik kan.Tya kwn2 kelas,tnie nampak lain ke?Dorang ckp,xlah.Mcm biasa jer.Maybe orang yg lama x tgk kita akn perasaan perubahan kita kot.Kalau hari2 tgk,enggak ada bedanya.Yay!Dah matang rupanya aku.Hehe.Yg penting,tahun ni,xda pn orang yg wish,"Happy Birthday Budak Kecik"!Hmm...baguslah.Aku bukan budak kecik lagi.Aku orang dewasa.Haha :))



Me now!Nampak mcm dah semakin matang?Gadis mangosteen.+.+"



Oklah,sebagai orang dewasa yang berumur 22 tahun nie.......Aku............



Ingin memohon maaf dgn kalian semua,seandainya selama aku hidup nie (22tahun 5hari),telah m'buat anda berkecil hati,terambil yg bukan hak aku,terguris perasaan,tertacing kat mana2 (sebab pernah kena reject ker),apa2 jer lah.Maaf ya!Halalkan yg lebih kurang.Kalau ada hutang apa,cepat inform aku!!(Eh,kenapa aku minta maaf ni?Nanti orang ingat buang tebiat ke apa minah ni.Dah nak mati k?)BUKAN....x salah kan kalau kita saling maaf-memaafkan.Lebih2 lagi sebelum tidur,barulah boleh tidur dgn lena.Mimpi jumpa "putera raja jejaka idaman" Hati pun x resah dok pikir apa salah orang dgn kita.Renung2kanlah dan selamat beramal
:)

Last class.Will miss all of u + yg lain2 yg xda kat dlm gmbar :')


Oklah...gadis yg dah dewasa nie nak mngundur diri dulu.Nak m'bt persediaan utk m'hadapi peperangan pada hari Isnin nanti.Doakan ya!Kepada yg tgh exam,goodluck!May Allah bless all our hard work!:)


Daaaaaaaaaaaaa....Assalamualaikum xD

4 comments:

  1. Assalamualaikum,

    All the best for the last exam.

    ReplyDelete
  2. Salam

    Happy B'day Tinie matang!!hahaha

    All the best exam!!! :)

    ReplyDelete
  3. 3tahun dah berlaluuu..tak terasa langsungg..huhu..betul tu..org yg jarang tengok kita , dorg akan perasan perbezaan kita yang dulu and sekarang kan? hehe....yeah, u looked more matured now dear..hehe..boleh kahwin dah ni..hahaha...

    hepi bufday tini comeyh..( tini save nama ni dlm hp atin kan? still have until now..hahaha..)

    may ALLAH bless u n all of us..im not in that pic..urrrghh..haha..nnti kita ambil pic the whole class ye..miss u alll....sedihhhh..=(

    ReplyDelete
  4. sedih plak bace..3 tahun dh :)

    Tini mmg dah matured compare dulu2 :D

    ReplyDelete