Sunday, March 25, 2012

Kisah Aku,Semut dan Gajah ^^



Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum semua~


Gambar sekadar hiasan.Sumber : Google Image



"Semut yg jauh nampak,gajah yg di depan mata x nampak"Hmm..apakah itu?Blur seketika.Mmg ini adalah tentang hati dan perasaan.Tapi aku blur.Ada gajah kat depan mata aku ni?Siapa ya?X nampak pn!!!!(atau pura2 x nampak)Mmg mendalam ayat kat ats tu,mula2 x dpt nak "tangkap" apa yg ingin diperkatakan.Tapi,seriously,smpai sekarang aku confius dan pelik!"Gajah"???? =.+"


Hmm..berat sungguh hati ini nak lepaskan si semut yg kecil ni supaya hilang dari pandangan.Hati dah suka kan.Acecece..Nak bt mcm mana.Msh x dpt nak lupakan "Ustaz Amirul" aku tu haaa.hehe..."Kerana peribadimu,aku terpesona"Semoga kamu berbahagia Ashraf Muslim aka Ustaz Amirul.Lama x dgr cerita.Kat fb pn jarang update.Cuma baru2 ni keluar paper,"peminat fanatik Ashraf Muslim berpura-pura sakit sbb nak jmpa dia".Ohh.....yg pastinya itu bukan aku ya!Cukuplah sekadar melihat photo2nya..Ya Allah,smoga jodohku nanti ada iras2 Asyraf Muslim,perwatakannya,peribadinya,senyumannya,lagi2??Semua2 larh..Uhh..dah2 la berangan cik tnie Ooiii!!OK!Kembali ke alam nyata :)


Baik semut mahupun gajah,aku harapkan ianya terbaik buatku.Tapi,janganlah memaksa aku,takut pintu hatiku akn tertutup buat selamanya utk si gajah.(sekali lagi,siapa gajah?Aku pun x taw!Huhu)Wahai semut yang kecil,semoga kita terus teettttttt.Ini adalah rahsia.Hanya aku dan DIA yg tahu :')


Ok,smpai snie sahaja Kisah Aku,Semut dan GAjah pada hari ini.Setiap apa yg terjadi pasti ada hikmahnya.Berat badan aku bertambah 3kg pn pasti ada hikmahnya kan?"Budak Mok @ Tembun"?Akan ku pastikan panggilan itu tidak lagi keluar dari mulut2 abg kesayanganku :)



" Jangan malu utk dekat dgn Allah kalau diri penuh dgn dosa"-Ashraf Muslim@Ustaz Amirul^^


No comments:

Post a Comment